NE 256/128 langsom..?
Fra : Martin Christiansen

Dato : 24-10-02 09:05

Hej !

Når jeg måler min TDC NE 256/128 med TPTEST (telestyrelsens program) får jeg
kun 198/106. Er dette ikke meget lavt..? Burde det ikke ligge på ca.
225/113, hvis der er ca. 12-14% overhead. Hvad kan årsagen til dette være.
Skillefilter er koblet på tlflinien ind i huset, og fra modem kører jeg med
et cat5e kabel til computeren. Så linien burde være rimelig "direkte".

Mvh - Martin

Fra : reggol

Dato : 25-10-02 08:40

"Martin Christiansen" <mc@city.invalid> skrev i en meddelelse
> Hej !
>
> Når jeg måler min TDC NE 256/128 med TPTEST (telestyrelsens program) får
jeg
> kun 198/106. Er dette ikke meget lavt..? Burde det ikke ligge på ca.

Mit resultat: 253,4/133,8

Fra : Martin Christiansen

Dato : 25-10-02 12:39

"reggol" <reggol@_operamail_.com> skrev i en meddelelse

> Mit resultat: 253,4/133,8

Hvilke udbyder har du..?

Hvilket program har du målt med..?

Det svarer jo reelt til mere end 256/128, da der altid vil være ca. 12-1 %
overhead.

Mvh - Martin
(som stadig har en langsom ADSL-linie)

Fra : reggol

Dato : 25-10-02 22:34

> Hvilke udbyder har du..?
>
> Hvilket program har du målt med..?

Samme forudsætninger som dig.

Fra : Martin Christiansen

Dato : 27-10-02 22:01

> Samme forudsætninger som dig.

Hmmmm.... Hvorfor mon det så er så langsomt hos mig..?

Øv..øv..øv..

Det kunne være man skulle snakke med TDC.

Mvh - Martin

Fra : Britta og Poul Henri~

Dato : 28-10-02 08:20

"Martin Christiansen" <mc@city.invalid> skrev i en meddelelse

Prøv at teste med TeleDanmarks egen hastighedstest på
http://www.teledanmark.dk/menu/sm2798.htm
Er den for lav sætter de den op, det tager 5 minutter hvis du er heldig at
få fat i den rigtige person.

Poul Henrik