Udskiftning til MicroATX kabinet...
Fra : Ukendt

Dato : 24-10-02 02:05

Jeg er blevet led og ked at mit store skrummel af et kabinet, egentlig kunne
jeg nemt nøjes med et MicroATX aka. mini tower kabinet! Men hov, hvad er der
sket med "lille og fiks" ? Man kan få mange fede flex atx / mini itx
kabinetter og enkelte fede MicroATX kabinetter, men dem der er virkelig
sejt - læs sorte - er så små at man ikke kan proppe et anstændigt apg eller
pci kort i.

Både Chieftec og Aopen, har lækre mini towers der kun måler omkring de der
35*35*20 (H*D*B) ... men de er alle hvide - kan de virkelig passe at man
ikke kan få et sort mini tower der er lidt smart !? Jeg ville så nødig til
at male !

mvh

Peter Farsinsen

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 24-10-02 07:45

"[7741]Peter Farsinsen" <spam_at_farsinsen.dk> skrev i en meddelelse

> men de er alle hvide - kan de virkelig passe at man
> ikke kan få et sort mini tower der er lidt smart !? Jeg ville så nødig til
> at male !

Find et smart i hvidt, prisen er i bund nemlig med hvis farve.
Gå i Silvan eller lign, mange af dem har sort spray maling til omkring 30 kr
dåsen, spray mal, evt efterfulgt af en spray lak fås fra 70 kr dåsen, brug
evt malertape til at over dække der hvor du ikke ønsker farve, og design din
egen PC, er ikke svært.

Bedste løsning, vil være at farve inde du samler din PC, så skal du ikke
være bekymret for at spaye*S* bundkort eller drev.

Med venlig hilsen
Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk
http://www.colourartphoto.no/index.html?cid=7&id=97

Fra : Leony

Dato : 24-10-02 08:07

> [...]

> ikke kan få et sort mini tower der er lidt smart !? Jeg ville så nødig til

Sorte kabinetter er ikke noget man ser hver dag. Udbuddet er temmelig lille,
men efterspørgslen bliver større, så mon ikke de kommer.
Så at Aopen havde lavet et sort kabinet (kan sikkert ses på deres hp, kan
ikke lige huske dimensionerne).

Ingen tvivl om at det er nemmest at male. Det er hverken svært eller dyrt.
Du risikerer at vente i evigheder på et sort kabinet, der passer til dit
behov.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/