Shuttle XPC
Fra : Thomas Dolberg

Dato : 24-10-02 00:26

Nogen der kender til ovenstående maskine ? Især er jeg interesseret i
hvor meget den larmer.

mvh Thomas Dolberg

Fra : jaes@mail.dk

Dato : 24-10-02 00:38

"Thomas Dolberg" <dolberg@imv.au.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kender til ovenstående maskine ? Især er jeg interesseret i
> hvor meget den larmer.
>
> mvh Thomas Dolberg

Jeg har ikke set den, men i de fleste tests står der, at den ikke larmer
særlig meget.

Jannik

Fra : Bobby

Dato : 24-10-02 07:55

"Thomas Dolberg" <dolberg@imv.au.dk> wrote in message
> Nogen der kender til ovenstående maskine ? Især er jeg interesseret i
> hvor meget den larmer.
>
> mvh Thomas Dolberg

Søg efter SS51G eller SS40G og Shuttle på Google, så skulle der gerne komme
en masse reviews frem. Langt de fleste betegner dem som meget støjsvage.

De er udstyret med et snedigt system, således at 80 mm. blæseren (køler både
cpu via heatpipe, og selve kabinettet) kører med tre forskellige
hastigheder, alt efter cpu temperaturen.

Iøvrigt er et fremragende forum (på engelsk), omhandlende minisystemer i
almindelighed, men med rigtig mange Shuttle XPC brugere, og deraf posts.
http://forums.sudhian.com/categories.cfm?catid=33

Har bestilt en SS40G, men den kommer først om en lille uge, så jeg har ingen
personlige erfaringer endnu.

Vh.
Bobby

PS. SS51G er til Pentium 4, og indeholder 1 pci port og 1 agp slot.
SS40G er til Athlon og Duron, og indeholder 1 pci porte.

Der er en SS41G påvej (starten af November, i USA) til Athlon og
Duron, indeholdende 1 pci port og 1 agp slot.

Fra : Bobby

Dato : 24-10-02 07:57

"Bobby" <graack2@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
>
> Der er en SS41G påvej (starten af November, i USA) til Athlon og
> Duron, indeholdende 1 pci port og 1 agp slot.

Rettelse: SS40G indeholder 2 pci porte !