Linux og Stofa
Fra : Bjørn Andersen

Dato : 27-02-01 07:15

Er Linux (R.H. eller Mandrake) og Stofanet noget der kan blandes?

V.H.
Bjørn

Fra : Karsten

Dato : 27-02-01 09:14

In article <97fgcc$cet$1@news.inet.tele.dk>, "Bjørn Andersen"
<admin@sonderborgby.net> wrote:

> Er Linux (R.H. eller Mandrake) og Stofanet noget der kan blandes?

Ja, det er meget nemt. Tag et kig på http://home1.stofanet.dk/jandersen/
for en nem løsning med diald.

/karsten
--
"Beyond the grave they will find nothing but death. But we shall keep the
secret, and for their happiness we shall allure them with the reward of

Fra : Niels Andersen

Dato : 27-02-01 09:16

"Bjørn Andersen" <admin@sonderborgby.net> wrote in message
> Er Linux (R.H. eller Mandrake) og Stofanet noget der kan blandes?

Dengang jeg var på stofa fik jeg bare en router el. lign. Altså, bare du kan
klare ethernet, så skulle den være der.
Og deres underlige logon/logoff metode er vel ligegyldig nu, hvor man
betaler pr. megabyte.

Mvh.

Niels Andersen

Fra : Karsten

Dato : 27-02-01 09:51

In article <97fnoj$3vj$1@news.inet.tele.dk>, "Niels Andersen"
<niels-usenet@myplace.dk> wrote:

> Dengang jeg var på stofa fik jeg bare en router el. lign. Altså, bare du
> kan klare ethernet, så skulle den være der. Og deres underlige
> logon/logoff metode er vel ligegyldig nu, hvor man betaler pr. megabyte.

Jeg var ikke klar over at de havde ændret abonnementet - gik over til CC
da de begyndte med 384/128 linjerne.

Men det gør det jo nemmere at sætte op. Nu når der betales per Mb var det
måske en ide at kigge på junkbuster (en god version, med en glimrende
blocklist kan findes på waldherr.org) da du jo reelt skal betale for at
se på reklamer

/karsten

Fra : "derly lütken"

Dato : 27-02-01 08:57

I artikel <97fgcc$cet$1@news.inet.tele.dk>, skrev "Bjørn Andersen"
<admin@sonderborgby.net>:

> Er Linux (R.H. eller Mandrake) og Stofanet noget der kan blandes?

Det kører aldeles fremragende her, dog ikke med hverken rh eller mandraken
(som er den eneste til daato afprøvede distribution, der ikke vil køre på
min maskine), men med SuSE...

--
\\Derly