fonde
Fra : Stiller

Dato : 23-10-02 23:03

Hej. Er der nogen der har nogle ider til fonde hvor foreninger kan søge om
grus til gydebanker mm.

Fra : Alex Linaa

Dato : 24-10-02 08:35

"Stiller" <stiller@has.dk> wrote in message
> Hej. Er der nogen der har nogle ider til fonde hvor foreninger kan
søge om
> grus til gydebanker mm.

Hvad med at forsøge at få andel i fisketegnsmidlerne?

Se:
<http://www.sportsfiskeren.dk/nyheder/2002/oktober/Fisketegnsmidler_til_
vandloebsforbedringer/>

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Erik Breum Petersen

Dato : 24-10-02 08:37

Spørg DSF, de ved det. Ellers kan jeg anbefale at snakke med din lokale
grønne guide (www.greenguides.dk) eller naturvejleder. Mange af dem har
arbejdet med det, også os på Trente Mølle ved Fåborg hvor jeg arbejder.
En mulighed er Friluftsrådet, eller kommunerne. Et forslag kan være at
inddrage en lokal skole i projektet, som vi har gjort, og som det også er
sket andre steder.

Grøn guide Erik Breum Petersen

Fra : Erik Munck

Dato : 24-10-02 16:19

Du kan prøve Friluftsrådet. Der ydes ofte 50 % efter en velformuleret
ansøgning.

Muncken
Medl. af Friluftsrådets amtsbestyrelse - Bornholm.