Skærm opsætning i XF86Config-4?
Fra : Ukendt

Dato : 23-10-02 21:53

Hej Ng,

Jeg har en AppleVision 850 som kan klare følgende:

30 - 94 Khz horizontalt
48 - 120 Hz verticalt

640×480
800×600
832×624
1,024×768
1,152×870
1,280×1,024
1,600×1,200

Jeg vil gerne have den til at kun køre i 1600x1200 32bit farve dybde og
i 72Hz.

Nogen links til hvor jeg kan læse om hvordan jeg laver disse modelinier
selv?

Jeg køre det lige pt under windows, men kan ikke se, hvordan jeg skal få
det til at virke under Linux...

Xconfigurator, kan kun få den til at køre 1600x1200, men ikke i 72hz

René Madsen --- reneZZXQ@schultzconsult.com remove ZZXQ
Schultz Consult --- http://www.schultzconsult.com
Din IT Leverandør --- tlf. 64 73 35 45

Fra : enrique

Dato : 23-10-02 22:04

http://www.cs.auc.dk/~enrique/linux/xfree.html#doc_chap1_sect2

--
Mvh. / Kind regards
Henrik Farre

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-02 22:06

enrique wrote:

> http://www.cs.auc.dk/~enrique/linux/xfree.html#doc_chap1_sect2

Lyder det her rimeligt for de data jeg havde for min skærm
Modeline "1600x1200@72" 230.66 1600 1632 2504 2536 1200 1223 1237 1261

Eller vil det få den helt ud af flippen??

Fra : enrique

Dato : 23-10-02 22:16

On Wed, 23 Oct 2002 23:05:44 +0200, Schultz Consult - [René Madsen] wrote:

> Lyder det her rimeligt for de data jeg havde for min skærm Modeline
> "1600x1200@72" 230.66 1600 1632 2504 2536 1200 1223 1237 1261

> Eller vil det få den helt ud af flippen??

Det ved jeg ikke, fik du nogle advarelser af modelige generatoren??

Hvis du har en nyere skærm _burde_ den slukke hvis den ikke kan klare
modelinen, så kan du evt. skifte til en konsol eller skifte til en anden
oplæsning med ctrl alt +/-

Fra : Ukendt

Dato : 23-10-02 22:13

enrique wrote:

> [...]
>
> Hvis du har en nyere skærm _burde_ den slukke hvis den ikke kan klare
> modelinen, så kan du evt. skifte til en konsol eller skifte til en anden

Jeg prøver og takker for linket...