Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Skandiabanken!
Fra : Freddy Fey

Dato : 23-10-02 18:56

Hej!

Jeg er ved at skifte til Skandiabanken, og syntes umiddelbart at det lyder
meget godt, nu er spørgsmålet er der nogen der har noget erfaring med den
pågældende bank, så vil jeg meget gerne høre lidt om det, såvel negativt som
positivt, på forhånd tak.

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 23-10-02 21:24

"Freddy Fey" <freddy.f@tdcadsl.dk> wrote in message

så vil jeg meget gerne høre lidt om det, såvel negativt som
> positivt, på forhånd tak.

I forbindelse med bankskifte snakkede jeg med dem, og vi blev nærmest
uvenner i telefonen.

Jeg bad om en låneberegning på et andelslån.

Han ville først have lejligheden vurderet, som jeg skulle betale,(med tryk
på det bestemt var mig!)

Jeg fortalte at lånebeløbet var 150.000,- og jeg uden at blinke kunne
garantere at lejligheden
dags dato kunne sælges for 350.000 - 400.000 uden problemer.

Jeg fortalte fortalte hvad jeg mente om deres forretningspolitik, og dampede
videre.

Ligger netop nu i skift med www.1792.dk , en ungdomsafdeling i alm.brand
bank.

Kim
Der godt ka lide at blive kaldt ung. *S*

Fra : LL

Dato : 28-10-02 08:20

http://www.kandu.dk/

Fra : LL

Dato : 28-10-02 08:23

Jeg er kunde i Skandibanken, men kun fordi de er meget billige med deres
gebyrer - ellers ville jeg holde fingrene væk.

Jeg har aldrg hos nogen leverandør af noget oplevet så dårlig en service
- men man finder sig jo i meget når produktet er billigt.

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 24-10-02 12:56

Freddy> Hej!
Freddy> Jeg er ved at skifte til Skandiabanken, og syntes umiddelbart at det lyder
Freddy> meget godt, nu er spørgsmålet er der nogen der har noget erfaring med den
Freddy> pågældende bank, så vil jeg meget gerne høre lidt om det, såvel negativt som
Freddy> positivt, på forhånd tak.

Jeg har været kunde i Skandiabanken i 1.5 år.
Der er næsten ingen gebyrer. Specielt er jeg glad for, at der ikke er gebyr for
at hæve på mit VISA kort i udlandet. Det har sparet mig for 8-900 kr.

Deres webbank fungerer ret godt. Fx kan jeg bruge den med den med Mozilla på Linux.

--
Niels Elgaard Larsen
email: elgaard@diku.dk <URL:http://www.agol.dk/elgaard>

Fra : Mia

Dato : 26-10-02 21:31

> [...]

> erfaring med den pågældende bank, så vil jeg meget gerne høre lidt om
> det, såvel negativt som positivt, på forhånd tak.

Deres webbank er noget forældet møj fra starten af halvfemserne. Noget de
køber hos BEC. Du kan ikke se hvor dine penge er sendt hen, da du ikke har
adgang til underliggende betalingsliniespecifikationer og du får ikke
dokumentation for med f.eks OCR koden. De har indført nogle elektroniske
kvitt, men dem kan du først se dagen efter og de skal hentes med en masse
musseklik - een ad gangen.

Den er lavet til singleuser PC-er, så du skal ændre path til nøgler og user
- hver eneste gang du starter.

Webbanken er ganske enkelt så dårligt programmeret som man kan forestille
sig. Banken er for dum til at se at deres webbank er noget lort. Det eneste
de siger er "det har vi da aldrig hørt før" Fuck dem.

MVH

Fra : MAndersen

Dato : 27-10-02 10:39

"Mia" <miahansen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

eneste
> de siger er "det har vi da aldrig hørt før" Fuck dem.

Hvor har du dog et flot sprog Mia, det lyder næsten som om du har fået
afslag på
at låne penge ! Kan du sige noget sagligt ?
Hvis det er så dårligt har du vel skiftet bank ?

mvh
MAndersen

Fra : Mia

Dato : 27-10-02 11:13

"MAndersen" <nospam@tdcadsl.dk> wrote in

> det lyder næsten som om du har fået
> afslag på
> at låne penge !
Det har jeg ikke brug for - er meget velhavende

> Kan du sige noget sagligt ?
Det var da sagligt.

> Hvis det er så dårligt har du vel skiftet bank ?
Ja da - og det gik lynhurtig efter at jeg konstaterede inkompetencen i
banken.

MIA

Fra : Towli

Dato : 27-10-02 17:24

Skandiabanken er ok!
Lav rente og ingen gebyrer, -lidt bøvlet at låne af dem, men det må man vel
tage med når det drejer sig om en ren Internetbank.
Deres webbank er mindst lige så god som så mange andres!

/T

Fra : Claus E Beyer

Dato : 16-11-02 06:36

"Towli" <towli@oldboyz.dk> skrev i en meddelelse news:aph3vs$1jvh$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> tage med når det drejer sig om en ren Internetbank.
> Deres webbank er mindst lige så god som så mange andres!

Ja, den er lige så god / dårlig som alle de andre bankers, der også bruger BEC.

Claus

Fra : MAndersen

Dato : 27-10-02 17:30

> [...]
> Det var da sagligt.

> Ja da - og det gik lynhurtig efter at jeg konstaterede inkompetencen i

Godt og sagligt svaret !

MAndersen