Hjemmeside
Fra : B. Byskov

Dato : 23-10-02 18:47

Hej alle
Så har jeg fået uploaded min hjemmeside med min Dogo , som absolut er
verdens mest karakterfulde hunderace se den på www.dogo.dk og hvis i er
uenige er det sgu da helt ok....
P.s skriv i gæstebogen.... hvis i da har lyst
Kh. Brian
__________________________________________________________________ brian
byskov ICQ#: 13956796 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : René Kofoed

Dato : 23-10-02 18:59

Hej Brian.
Flot side, med masser af flotte hunde.
MVH Susanne.

Fra : Tkelstrup

Dato : 23-10-02 21:12

Hej Brian
Hvis du skriver hjemmesideadressen på følgende måde, kan man klikke sig
direkte derhen:
http://www.dogo.dk
mvh Therese

http://www.kandu.dk/

Fra : Marianne Feddersen

Dato : 23-10-02 21:09

Hej

Tkelstrup wrote:
> Hej Brian
> Hvis du skriver hjemmesideadressen på følgende måde, kan man klikke sig
> direkte derhen:
> http://www.dogo.dk

Det går da fint uden http://

Marianne Feddersen

Fra : Andreas Falck

Dato : 23-10-02 21:16

"Marianne Feddersen" <marianne@feddersen.dk> skrev i en meddelelse

> Det går da fint uden http://

Jo men ikke i alle browsere/programmer!

--
Mojn, - Dres fra Tynne - ICQ 108 480 093
http://www.synnejysk.dk/

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 24-10-02 00:40

"Andreas Falck" <Andreas.Falck@get2net.dk> skrev i en >
> Jo men ikke i alle browsere/programmer!

Ja undskyld jeg bryder ind med et helt udenfornummer spørgsmål .. men
du gav mig for længe siden en adr. på en newsgroup der hed noget med
newsnet eller i den stil... jeg havde problemer med den gruppe og
slettede den .. gider du mon lige sende linket igen .. for nu savner
jeg faktisk gruppen ..
hejhils fra Ami

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-10-02 00:45

"Anne-Marie Prange Madsen" <ampm@ribe.bynet.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> [...]
> hed noget med newsnet eller i den stil... jeg havde problemer med
> den gruppe og slettede den .. gider du mon lige sende linket igen ..

Det husker jeg ikke lige umiddelbart, - men kan du huske hvad den
skulle handle om? Det ville være en stor hjælp til min flossede
hukommelse!

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 24-10-02 00:55

"Andreas Falck" <Andreas.Falck@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Det husker jeg ikke lige umiddelbart, - men kan du huske hvad den
> skulle handle om? Det ville være en stor hjælp til min flossede
> hukommelse!

Jaa det var en grupppe der hed noget med newsnet og havde danske
nyhedsgrupper bl.a denne .. jeg valgte at tage den ind grundet
problemer med stoffanets nyhedsgrupper .. men slettede den i søndags
fordi den havde været død i en uge
mvh Ami

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-10-02 01:10

"Anne-Marie Prange Madsen" <ampm@ribe.bynet.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> [...]
> nyhedsgrupper bl.a denne .. jeg valgte at tage den ind grundet
> problemer med stoffanets nyhedsgrupper .. men slettede den i

Tja, jeg kan ikke lige umiddelbart komme på hvad det skulle være for
en.

Jeg har en alternativ newsserver inde, der hedder sunsite.dk, som kun
indeholder de danske grupper, og ingen binære grupper.

Kunne det måske være den?

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-10-02 01:15

"Andreas Falck" <Andreas.Falck@get2net.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Jeg har en alternativ newsserver inde, der hedder sunsite.dk, som
kun
> indeholder de danske grupper, og ingen binære grupper.
>
> Kunne det måske være den?

Har lige testet på en anden maskine. Den kan du koble på uden
problemer. Og den hedder ganske enkelt: sunsite.dk

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 24-10-02 01:45

> Har lige testet på en anden maskine. Den kan du koble på uden
> problemer. Og den hedder ganske enkelt: sunsite.dk

OK .. .tak .. og hvordan kommer jeg så derind .. kan du sende et link
or what do I know .. jeg er bedre til psp, stationery, scrippys og
html end det vi er inde på nu .. sovetidshils fra Ami

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-10-02 02:05

"Anne-Marie Prange Madsen" <ampm@ribe.bynet.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> OK .. .tak .. og hvordan kommer jeg så derind .. kan du sende
> et link or what do I know .. jeg er bedre til psp, stationery,
> scrippys og html end det vi er inde på nu ..
> sovetidshils fra Ami

Jubii - jeg har fundet den anden du spurgte efter, - den hedder:
news.netsite.dk

Men den ser desværre ud til at være blevet nedlagt! - Det er nok
derfor du har oplevet at den var gået død!

--
Mojn, å sov godt - Dres fra Tynne - ICQ 108 480 093

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 24-10-02 02:59

"Andreas Falck" <Andreas.Falck@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jubii - jeg har fundet den anden du spurgte efter, - den hedder:
> news.netsite.dk

<> ja genau .. du hast recht ..

> Men den ser desværre ud til at være blevet nedlagt! - Det er nok
> derfor du har oplevet at den var gået død!

<> jah glaube ich auch .. men gider du så lige sende et link på
hvordan jeg kommer ind på den ser "solside" for kan jeg ikke få den
jeg elsker må jeg jo elske den jeg får så måske gider du lige
ryste op med det link .. på forhånd tak ...
godmegasnartnathils fra Ami

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-10-02 08:52

"Anne-Marie Prange Madsen" <ampm@ribe.bynet.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> [...]
> jeg elsker må jeg jo elske den jeg får så måske gider du lige
> ryste op med det link .. på forhånd tak ...

news://sunsite.dk skulle virke!

Hvis ikke, så prøv via denne vej:
http://sunsite.dk/info/usenet.xml og her kan du læse at man lige skal
registreres som bruger. Dette gøres ved at sende en mail til:
news-signup@sunsite.dk , hvorefter du vil modtage en mail med
brugernavn og password.

Newsserveren, som jeg bruger ind imellem som "reserve", især på min
bærbare der jo bliver tilsluttet mange forskellige steder, fungerer
godt, - og den er /gratis/ at bruge.

Se mit nye forsøg på at lave en webside :
http://hjem.get2net.dk/AFA1441/test/
og kom meget gerne med en vurdering i rette forum!

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 24-10-02 09:02

"Andreas Falck" <Andreas.Falck@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> news://sunsite.dk skulle virke!

Ja måden med at gå ind i funktioner osv .. virkede fint .. tak for
hjælpen
Hejhilsfra Ami

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-10-02 09:27

> Ja måden med at gå ind i funktioner osv .. virkede
> fint .. tak for hjælpen

Altid en fornøjelse at kunne hjælpe andre! - også selv om emnet var
temmelig offtopic i netop denne gruppe

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 24-10-02 10:31

"Andreas Falck" <Andreas.Falck@get2net.dk> skrev i en meddelelse >

Altid en fornøjelse at kunne hjælpe andre! - også selv om emnet var
> temmelig offtopic i netop denne gruppe

Ja det er jo så det næste jeg må undskylde overfor gruppen, håber de
bærer over med mig ...
hejhils fra Ami

Fra : x Vuf x

Dato : 24-10-02 09:14

Thu, 24 Oct 2002 09:51:47 +0200, Andreas Falck wrote:

>Newsserveren, som jeg bruger ind imellem som "reserve", især på min
>bærbare der jo bliver tilsluttet mange forskellige steder, fungerer
>godt, - og den er /gratis/ at bruge.

Hvilken er dét?
I øvrigt plejer jeg at skrive sunsite.auc.dk når TDC har hikke.

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-10-02 09:24

"x Vuf x" <nospam@sonpet.com> skrev i en meddelelse

> Hvilken er dét?

Min bærbare eller newsserveren?

> I øvrigt plejer jeg at skrive sunsite.auc.dk når TDC har hikke.

Det der er vist det "gamle" navn for den samme som sunsite.dk!

Fra : x Vuf x

Dato : 24-10-02 10:36

Thu, 24 Oct 2002 10:24:09 +0200, Andreas Falck wrote:
>"x Vuf x" <nospam@sonpet.com> skrev...

>Min bærbare eller newsserveren?

Newsserveren da! *G*

>Det der er vist det "gamle" navn for den samme som sunsite.dk!

Muligt...men det virker! *s*

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 24-10-02 01:41

> [...]
kun
> indeholder de danske grupper, og ingen binære grupper.

Naej det var i al fald ikke den , men hvad er linket/hvordan kommer
jeg ind på den der sunsite.dk .. for den er da værd at prøve når jeg
ikke kan finde den anden ..
fra Ami

Fra : Andreas Falck

Dato : 24-10-02 01:50

"Anne-Marie Prange Madsen" <ampm@ribe.bynet.dk> skrev i en meddelelse

[ ... ]
> Naej det var i al fald ikke den , men hvad er linket/hvordan kommer
> jeg ind på den der sunsite.dk .. for den er da værd at prøve når jeg
> ikke kan finde den anden ..

Gå ind under Funktioner -> Konti -> Tilføj -> Nyheder

og der følger du blot de felter der kommer frem og indtaster det navn
du vil skrive under, klikker næste, og indtaster den mailadresse du
vil bruge når du skriver i grupperne, klikke næste, - og det er her du
skal indtaste: sunsite.dk - som er selve navnet på den nyhedsserver,
som iøvrigt drives af/fra Århus Universitet.

Skulle du få problemer med denne procedure, så giv lige lyd fra dig
igen. Men jeg svarer nok først i morgen, for jeg tror jeg skal til at
være vandret lejret nu om et øjeblik (natlægen har lige været her for
at "slå mig ud"!).

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 25-10-02 10:23

Fra : x Vuf x

Dato : 25-10-02 12:22

Fri, 25 Oct 2002 11:22:57 +0200, Finn Hybjerg Hansen wrote:

>Det ER det gamle navn, det hedder sunsite.dk nu. Det gamle viker vist
>(endnu) men vil nok dø engang. Jeg sidder iøvrigt lige ved siden af
>sunsite.....

Ok...Tak.