hvordan binder man forfang til line? (novi~
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 23-10-02 17:16

OK, nu har jeg line og kombineret forfang og krog. Hvordan binder jeg
linen fast til forfanget? Hvilken knude skal jeg bruge, og hvor finder
jeg en (illustreret) vejldening i det?

-j

--
Mennesker og maskiner i Bolivia
http://weblog.janus.dk

Fra : Anders & Berit

Dato : 23-10-02 21:33

Prøv at kigge her: http://www.marinews.com/fishing/fk_main.htm

Mvh
Anders

Fra : Henric

Dato : 23-10-02 21:38

Här kommer en annan bra sida. Favorit i repris
http://www.graysofkilsyth.com/fishing.htm

Fra : Gerhardt Andersen

Dato : 25-10-02 18:53