switch, hvad skal man vælge...
Fra : Lars Jørgensen

Dato : 23-10-02 15:39

Hvad skal man vælge.

Jeg skal bruge en switch, som jeg kan bruge til at spille på, samt til at
dele min ADSL. Har en router, men kan ikke finde ud af hvilken switch jeg
skal vælge. Det skal helst være en der kan stå på mit skrive bord, og derfor
skal der helst være aktivitets led i fronten, og RJ-45 stikk på bagsiden.
Den skal være til omkring 10 brugere.

Hvis der er nolge der har nogle erfaringer, må i meget gerne dele dem med
mig. Ydre mere skal den helst ikke koste alverden, samt, helst uden blæser,
da den skal stå i soveværelset.

På forhånd tak

Lars

Fra : Devast8or

Dato : 23-10-02 18:12

Jeg har en RubyTech stående (et par måneder gammel, har kørt 24/7 siden dag
1), der overholder det meste af det du siger. Den har ingen blæser, den har
lys på den ene side og stik på den anden side og den fylder næsten
ingenting. Den er godt nok kun med 8 porte.

Det er den her (og den er grå, ikke lilla):
http://www.edbpriser.dk/netvaerk/netvaerk-top10.asp?ID=1684747895

Devast8or

--
Spamfilter activated