Plexwriter
Fra : skringstrup

Dato : 23-10-02 15:07

Jeg har nylig investeret i en Plexwriter 40/12/40A, mit syresystem er
XP, min pc er 1½ år gammel. Lige indtil jeg ødelagde min anden Plextor
writer som kun var 1 år var jeg glad nu er det så som så,
fordi.......... jeg kan ikke få Nero til at virke på min brænder den vil
kun finde ImageDevice, brænder sidder som master, og mit DVD drev som
slave og sådan er forholdene også for mine HD, hvad kan det lige være
der gør det - er der nogen som helst der ved det

http://www.kandu.dk/

Fra : Leony

Dato : 23-10-02 15:10

"skringstrup" <skringstrup.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har nylig investeret i en Plexwriter 40/12/40A
> jeg kan ikke få Nero til at virke på min brænder

Har du opdateret Nero til den nyeste version?
Hvis ikke så gør det.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 23-10-02 17:31

"skringstrup" <skringstrup.news@kandu.dk> wrote in message
> Jeg har nylig investeret i en Plexwriter 40/12/40A, mit syresystem er

dk.edb.hardware.drev.cd-rom

> http://www.kandu.dk/

Ja, det anede mig. Kandu-brugere er den største pestilens på Usenet.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Dr. Ralph

Dato : 23-10-02 17:59

>Ja, det anede mig. Kandu-brugere er den største pestilens på Usenet.

Slap dog af...............du har godt nok travlt med at lege
net-sherif.

--
Kind regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Uni Bull

Dato : 23-10-02 18:01

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingensteder.dk> wrote in message

> Ja, det anede mig. Kandu-brugere er den største pestilens på Usenet.
>

> --
> Med venlig hilsen/best regards
> Jesper G. Poulsen

Det var dog dræbende så aktiv du er.....
*PLONK*
--
Uni Bull
København K

Fra : Sune Salminen

Dato : 23-10-02 18:15

Jesper G. Poulsen wrote:
> "skringstrup" <skringstrup.news@kandu.dk> wrote in message
>
> dk.edb.hardware.drev.cd-rom

> Ja, det anede mig. Kandu-brugere er den største pestilens på Usenet.

I det mindste er indlæggene blevet læsbare. Jeg er sikker på der findes
større pestilenser end kandu-brugere. Især disse net-betjente der altid
skal... Øhh, nårh nej forresten, bare glem det...

-Sune