chipset temp
Fra : Cacba

Dato : 23-10-02 14:26

Hvornaar er det kritisk med temp paa chipset... hvis jeg slukker mit airflow
er mit lidt over 40°.. er det _for_ meget.. eller kan jeg sove trygt med den
temp ???

evt. hvad skal den helst ligge paa ???

(Chaintech 7AJA0 mobo)

Cacba Out

Fra : Moller

Dato : 23-10-02 22:11

Jeg ville være glad hvis jeg kunne komme ned på 65 grader, men jeg ved ikke hvad man max kan arbejde med uden at brænde maskinen af
mvh
Møller

Fra : Moller

Dato : 23-10-02 22:11