Køb af brugt AutoCAD/genius licenser?
Fra : Ukendt

Dato : 23-10-02 13:35

er det muligt at købe brugte AutoCAD 14 m. genius? hvor?

Fra : Leif

Dato : 23-10-02 16:56

Det burde det nok ikke være, da de fleste licenser sikkert er
opdaterede til nyere versioner og derfor skrottes.

Mvh, Leif

Ps. Fremtiden er også 3D.

Fra : varde

Dato : 27-10-02 17:11

Mener du at fremtiden er 3D ? i så fald hvilket program.. SolidWorks
måske..

ST

Fra : Leif

Dato : 28-10-02 17:55

Benytter selvfølgelig INVENTOR........
mvh, Leif

Fra : Ukendt

Dato : 29-10-02 10:53

On Wed, 23 Oct 2002 17:55:52 +0200, "Leif" <Den fårduikke@her.dk>
wrote:

>Ps. Fremtiden er også 3D.

ja.. kunne være man skulle kigge efter anden virksomhed (...)

Fra : Leif

Dato : 29-10-02 16:53

Svarer du her tåbeligt til "Leif" eller klogt til "Varde" ?

Fra : meiland

Dato : 24-10-02 07:29

Hej !

I gamle dage, dengang ver. 14 regerede var det muligt at købe "brugte"
autocad, men for at få licensen registreret i ens eget navn kostede det
hvad en ny licens kostede. Jeg kan umiddelbart ikke se, at der er noget
i vejen for at købe en brugt autocad, men hvis du vil have mulighed for
opgraderinger koster det rigtigt mange knapper.
Hvor du kan købe brugte licenser ????? Godt spørgsmål. De fleste firmaer
har vel opgraderet til en nyere versioner, så mit bedste bud er at
checke tvangsauktioner eller firmaer der lukker af andre årsager.

Det samme gør sig højst sandsynligt også gældende for Genius.

Min baggrund for at svare dig er at jeg tidligere har arbejdet som
autocad-supporter, men spørg da din lokale cad/genius forhandler.

Er du studerende ??? Check studieversionen af AutoCad. Det kan være at
Genius har det samme.

/meiland

http://www.kandu.dk/