Ny sikkerhedshuller i IE.
Fra : Søren Blom

Dato : 23-10-02 13:11

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=16655 kan man
læse om at der er fundet nye sikkerhedhuller i IE. MS har så udsendt en
opdatering, hvilket er fint nok.
Men når jeg vil installere den opdateret, så får jeg af vide at den kræver
at man har IE 6 installeret og nægter at lade sig installere. Når jeg så går
ind og kikker på version nummer af min IE, så skriver den at det er version
6.0.2800.1106.xpsr1 osv.
Hvad gør man så lige?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Madsen

Dato : 23-10-02 13:40

Søren Blom skrev:

> [...]
> installere. Når jeg så går ind og kikker på version nummer af min
> IE, så skriver den at det er version 6.0.2800.1106.xpsr1 osv.

Læser hvad der står på den side hvor du henter patchen. :)

<http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/critical/q323759ie/default.asp>

| This update applies to:
|
| Internet Explorer 6
| Internet Explorer 5.5 SP2
| Internet Explorer 5.5 SP1
| Internet Explorer 5.01 SP3 with Windows 2000.
| Internet Explorer 5.01 SP2 with Windows 2000.

Din version hedder 6.0 SP1 så hullet er allerede lukket for dit
vedkommende.

Madsen.

Fra : Martin Christensen

Dato : 23-10-02 22:27