MS Windows
briani 27239
Desktopbaggrund
Fra : Benny Andersen

Dato : 23-10-02 09:34

Findes der et lille program der kan skjule hele desktoppen så kun
baggrundsbilledet vises?
Jeg ved at der findes nogle slides-shows programmer, men jeg ville gerne
have et fast billede på skærmen.

Mvh Benny Andersen

Fra : Karsten Jensen

Dato : 23-10-02 09:39

Hi Benny Andersen, du skriver:

> Findes der et lille program der kan skjule hele desktoppen så kun
> baggrundsbilledet vises?
> Jeg ved at der findes nogle slides-shows programmer, men jeg ville
> gerne have et fast billede på skærmen.

IconHider skjuler ikonerne, og er freeware
http://www.kellysoftware.com/software/IconHider.asp . Det fungerer godt
og stabilt.

--
Karsten Jensen

Ved svar pr. email, fjern 1.
When replying by email, remove 1.

Fra : Mr bob

Dato : 23-10-02 09:50

hvis du kører p kan du jo automatisk bare sætte den til ikke at vise dem!

Mr bob

Fra : Dalholm

Dato : 23-10-02 10:11

"Benny Andersen" <benny.andersen@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Findes der et lille program der kan skjule hele desktoppen så kun
> baggrundsbilledet vises?
> Jeg ved at der findes nogle slides-shows programmer, men jeg ville gerne
> have et fast billede på skærmen.

Højre klik på skrivebordet =>Arranger iconer efter =>Vis ikoner.

Højre klik på proceslinjen =>Lås proceslinjen (hak væk) og træk ned.

Ved ikke lige om det er sådan, du mener ?.

Mvh

Dalholm.