gode bøger om asp
Fra : aaaa

Dato : 26-02-01 23:05

Er der nogen der kan fortælle mig om de bedste bøger om asp for begynder

Hilsen

Brian

Fra : Claus

Dato : 26-02-01 23:20

"aaaa" <br12345an@hotmail.com> wrote

> Er der nogen der kan fortælle mig om de bedste bøger om asp for begynder

Se tråd for mindre end en uge siden.
Claus

Fra : Sune Petersen

Dato : 27-02-01 02:13

"Active server page for Dummies".
Den er rigtig god, hvis man er nybegynder og starter på helt bar bund. Den
går meget pædagogisk frem. Prisen er ca. 300 dkr.

Man skal dog være indstillet på at købe en mere professionel bog senere,
hvis man ønsker at arbejde videre med ASP, men den danner et rigtig godt
fundament, man kan bygge videre på.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 27-02-01 07:59

"Sune Petersen" <duper@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
>
> Man skal dog være indstillet på at købe en mere professionel bog senere,
> hvis man ønsker at arbejde videre med ASP, men den danner et rigtig godt

Så vidt vides har "Active server page for Dummies" en lidt uheldige måde at
strukturere koden på
Sammen med forsk ASP bøger kan det anbefales at læse bøger om struktureret
programmering - hvis man vil videre sæ'fø'li'

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Jakob Andersen

Dato : 27-02-01 12:28

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> wrote
> Så vidt vides har "Active server page for Dummies" en lidt uheldige måde
at
> strukturere koden på

Ofte endda ovre i dårlig performance kode...

> Sammen med forsk ASP bøger kan det anbefales at læse bøger om struktureret
> programmering - hvis man vil videre sæ'fø'li'

Det er heller aldrig skidt at få sat sig ordentligt ind i VBscript eller
Jscript først med en bog specifikt om en af disse.

--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på