D-link 604 eller 608 ??
Fra : BJ

Dato : 22-10-02 22:17

Hej.

Jeg har idag bestilt en D-link 608, til erstatning for Speedstream.
Kr. 681,- hos pc netto. Det lød jo fint

Nu fortæller en bekendt imidlertid at model 604 virker langt
bedre på Netexpress. Specielt ftp servere skulle give 608 problemer!
Angiveligt fortæller D-Link Danmark selv, at dette er et problem.

Er der nogen der har erfaringer med dette, eller har hørt om det?

Håber ikke jeg har købt katten i sækken.....

Venligst
BJ

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 22-10-02 22:31

BJ skrev:

>Håber ikke jeg har købt katten i sækken.....

Hvis det er fjernsalg, kan du bare returnere varen. Derfor kan du
også få den byttet uden problemer. Fristen er 14 dage fra du
modtager den.

Du må også gerne sætte den til først og prøve om den dur og
alligevel returnere den. Det skal bare gøres med omhu for varen
skal returneres i væsentligt samme stand hvis du vil udnytte din
returret.

Den regel er netop fastsat fordi man *ellers* ville købe katten i
sækken.

--
Bertel