Seagate Barracuda ATA - høj lyd
Fra : Martin K

Dato : 22-10-02 20:18

Hej Gruppe..

Jeg har en Seagate Barracuda IV ATA 60 GB. Den er begyndt at udgyde sådan en
højfrekvent hyletone. Er det ikke noget med at man kan downloade en program
som løser dette problem. Jeg har været på seagate.com, men kunne ikke lige
finde noget...

På forhånd tak...

--
Martin K

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-02 21:00

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
program
> som løser dette problem. Jeg har været på seagate.com, men kunne ikke lige

Smut en tur forbi:
http://www.seagate.com/support/seatools/index.html og vælg her "Seatools
Online" og kør "Online Drive Self Test".

Claus

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 23-10-02 15:32

"Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote in message
> Hej Gruppe..

Hej Martin...

Du kender godt begrebet fundatser ikke?

dk.edb.hardware.drev er det rette sted...

> På forhånd tak...

Ditto

--
Med venlig hilsen/best regards