temperatur i kabinet.
Fra : jkv

Dato : 22-10-02 20:14

Hvor meget er normalt acceptabel temperatur i kabinettet?
Jeg har lavet et lille mini-itx kabinet, temperaturen ligger omkring
38C(målt med et digitalt termometer). Jeg kan ikke måle CPU temp, da mobo
ikke har intern termomenter,

/jkv

Fra : Mr bob

Dato : 23-10-02 06:47

hvad har du i??
jeg gætter på en amd xp cpu! og så er det ok!

Fra : jkv

Dato : 23-10-02 14:24

næh, det er en via eden C3 800mhz, onboard...