Jmail problem
Fra : Frank Sørensen

Dato : 22-10-02 16:03

Jeg vil sende email med JMail komponenten via en form, men den siger at
slutning på sætning er ventet i linie 2.
Jeg forstå det ikke, nogen som kan se fejlen?

På forhånd tak
Frank Sørensen

** KODEN **

<% option explicit %>
<%
Dim strNavn = Request.Form("navn")
Dim strEmail = Request.Form("email")
Dim strEmne = Request.Form("emne")
Dim strBody = Request.Form("body")

Set JMail = Server.CreateObject("JMail.SMTPMail")
JMail.ServerAddress = "mail.mit-domain.dk"
JMail.Sender = strNavn
JMail.Subject = strEmne
JMail.AddRecipient = strEmail
JMail.Body = strBody
' 1 - highest priority (Urgent)
' 3 - normal
' 5 - lowest
JMail.Priority = 1
JMail.Execute
Set JMail = Nothing
%>

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 22-10-02 16:05

"Frank Sørensen" <frank2@tdcadsl.dk> escribió

> Dim strNavn = Request.Form("navn")
> Dim strEmail = Request.Form("email")
> Dim strEmne = Request.Form("emne")
> Dim strBody = Request.Form("body")

Du kan ikke lave dette i et hug, du bliver nød til først at declarere
dine variabler og derefter give dem værdier.
altså:

Dim strNavn
Dim strEmail
Dim strEmne
Dim strBody

strNavn = Request.Form("navn")
strEmail = Request.Form("email")
strEmne = Request.Form("emne")
strBody = Request.Form("body")

Med venli ghilsen
LArs Hoffmann

Fra : happycow-

Dato : 29-10-02 09:21

Man kan godt smide dem på en linje for sig, men det kræver brugen af lin
jeseperations tegnet ":"

altså:

Dim strNavn : strNavn = Request.Form("Navn")
Dim strEmail : strEmail = Request.Form("Email")
Dim strEmne : strEmne = Request.Form("Emne")
Dim strBody : strBody = Request.Form("Body")

mvh.

SWJ-