Kommentarer ønkes
Fra : BOB

Dato : 22-10-02 15:21

Asus ATX Intel 845PE Chipset
AGPX4/6xPCI/3xDDR(333)/Socket 478TM/ATX
1.455,00

Asus V8440/DT 128MB DDR
GeForce 4 TI 4400/AGPX4/TV-OUT
1.935,00

Seagate IDE 80GB Ultra Dma/100 7200 Rpm
Cache/9ms/Barracuda IV
1.025,00

Intel Pentium 4 2.4Ghz Soc 478 Northwood BOXED
FSB 533/FCPGA/(L1) 32kb/(L2) 512kb/Inkl. køler
1.905,00

Samsung 512 MB DDR RAM 2700 (PC333)
1.345,00

Samsung 19'' Model: 959NF
Digital NaturalFlat Monitor/1920x1440
3.345,00

I alt hos Midt-Data: 11.010,00

Jeg har selv kabinet, cd-rom, cd-brænder, højttalere, tastetur, mus.

Skal primært bruges til skoleopgaver, internet og ikke mindst til at GAME
på.

Er der nogle elementer der falder igennem og kan i anbefale andet?

Kan Midt-Data anbefales?

Ønsker ikke AMD!

Vh. BOB

Fra : Uni Bull

Dato : 22-10-02 16:12

"BOB" <no@email.com> wrote in message

> Kan Midt-Data anbefales?

På det bestemteste!
--
Uni Bull
Sådan har jeg støjdæmpet min computer: http://uni.bull.homepage.dk

Fra : Michael Holm

Dato : 24-10-02 10:27

Jeg har lige bygget en maskine magen til (men med mit gamle GF2 kort) og det
sparker røv. Jeg bestilte også hos midt-data, og fik varerne dagen efter.

Jeg har forresten overklokket til 2700Mhz, og rammen kører 375Mhz.

Brug de ekstra 400.- og få den "store" version af motherboardet. Du skal
have det mobo i 18 måneder, så måske får du brug for SATA eller Firewire
(firewire er for fedt!)

--Michael