Speedstream 2610 ... Husker jeg rigtigt !?
Fra : Ukendt

Dato : 22-10-02 12:38

Da jeg først fik mit adsl fik jeg en Speedstream 2610 router, men da jeg gik
over til BoomTown kunne jeg kun få Cisco 806 - Speedstream routeren leveres
ikke på denne type forbindelse...

Cisco routeren og de jeg har haft fingre i siden har dog voldt mig et
problem. Jeg har en server stående på mit LAN som hoster lidt websites osv.
dem kan jeg ikke tilgå via browseren fra de andre PC'er på LAN'et, fordi de
åbenbart kun kan DNAT'e trafikken ud, og ikke ind igen - har jeg ladet mig
fortælle!

Men da jeg havde en Speedstream router mener jeg at det var anderledes ...
Er det ikke rigtigt at man uden problemer kan tilgå domæner som man selv
hoster på sit LAN gennem denne !?

mvh

Peter Farsinsen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-10-02 14:53

Tue, 22 Oct 2002 13:38:20 +0200, skrev "[7741]Peter Farsinsen"
<spam_at_farsinsen.dk>:

>Da jeg først fik mit adsl fik jeg en Speedstream 2610 router, men da jeg gik
>over til BoomTown kunne jeg kun få Cisco 806 - Speedstream routeren leveres
>ikke på denne type forbindelse...

news:dk.edb.netvaerk er den rigtige gruppe til spørgsmål om
routere.

Evt. også news:tele.internet.adsl, hvis det er specifikt
TDC-problem.

med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på