dymanisk ip og lokal fast ip
Fra : BFC Trekanten

Dato : 22-10-02 11:57

Har to computere på oncable der får tildelt hver sin dynamisk ip og det
fungerer fint med hensyn til wan / Internet. Nu vil vi også gerne have et
lan på de samme computere. Jeg kan se at NG anbefaler at installere en anden
protokol til lan, men her vil vi også gerne have tcp/ip af hensyn til de
spil vi spiller. Hvordan får jeg det til at spille ? der er XP pro på begge
computere.

Torben

Fra : Preben Andersen

Dato : 22-10-02 16:16

"BFC Trekanten" <trekanten@nethotel.dk> wrote in message
> [...]
> protokol til lan, men her vil vi også gerne have tcp/ip af hensyn til de
> spil vi spiller. Hvordan får jeg det til at spille ? der er XP pro på

Brug en Router og få dynamisk IP på WAN-siden og dynamisk eller fast IP på
LAN-siden.

mvh
Preben