Hare : Computer acceleration utility nogen~
Fra : Thomas Hjort

Dato : 22-10-02 10:52

Her er hvad der loves:

Hare: the best acceleration utility for PC.

With Hare, accelerate any computer up to 300%, even latest generation PCs
using Pentium 4 or Athlon MP; simply install Hare and be accelerated.

----

a.. Accelerate your computer automatically

Hare doesn't use "classic" acceleration methods, such as a few registry
tweaks, and few modified settings. Hare will improve performance no matter
what software you use, thanks to a revolutionary compact 88-bit Kernel,
which accelerates common system instructions. In addition to that, Hare has
a very complete CPU Tasking technology designed to fit your needs; Hare
determines automatically what program you use, and how much CPU it must
allocate to it.

b.. Mem Doubler or intelligent RAM management

There are dozens of RAM defragmentation software for PC; forget them all.
Mem Doubler has a unique function which is able to determine when your RAM
needs to be defragmented! Just tick a checkbox, and Mem Doubler will adapt
to your computing style.

c.. Automatic RAM preservation

How can you run over thirty heavy prorgrams such as Adobe Photoshop or
Macromedia Dreamweaver with only 128Mb of RAM? With Hare, and its "Automatic
RAM preservation" function: it distributes RAM to programs when they need
it, not when they want it. [Example]

d.. Accelerate games

With a set of pre-programmed instructions compatible with nearly all PC
games, GameZap will increase your game's frames per second by near 10% in
most cases. And GameZap is compatible with OpenGL!

e.. Easy to use

Hare features a state-of-art interface, extremely easy to use. Our
interface fully respects Microsoft's guidelines and is very intuitive. Most
of the time, you won't have to configure Hare, since it works in background,
but if you want for example to check out how much free memory you have, or
if you feel like fine-tweaking Hare, you'll be delighted by its ease of use,
eye-candy icons and omprehensive wizards.

f.. And much more

Hare features other great functions, such as WinOptimize, a wizard that
automatically cleans and optimizes Windows! It is impossible to list all of
Hare's functions on a single webpage, so why don't you get it now and find
out what it feels to have a really fast computer?

Fra : Leony

Dato : 22-10-02 11:57

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> With Hare, accelerate any computer up to 300%, even latest generation PCs
> using Pentium 4 or Athlon MP; simply install Hare and be accelerated.

Her er et link til programmet:
http://www.dachshundsoftware.com/
Til dem som vil teste/læse mere.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Mikkel Lund

Dato : 22-10-02 12:13

Hej

Jeg har lige prøvet det. Det mega monster ustabilt. En helt igennem kedelig
oplevelse.

Hilsen Mikkel

Fra : Michael Nielsen

Dato : 22-10-02 12:27

Mikkel Lund wrote:
> Hej
>
> Jeg har lige prøvet det. Det mega monster ustabilt. En helt igennem
> kedelig oplevelse.

Kiggede rundt på deres hjemmeside, besluttede mig for det ikke var et forsøg
værd. Glimrende beslutning kan jeg nu se :-9

-Michael

Fra : Leony

Dato : 22-10-02 13:02

"Michael Nielsen" <michaelnielsen2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kiggede rundt på deres hjemmeside, besluttede mig for det ikke var et
forsøg
> værd. Glimrende beslutning kan jeg nu se :-9

Tror jeg tester det i morgen. Har ikke de store forventninger.
Tror de bliver nogle Sandra målinger, en cpumark og en 3dmark. Er der andre
forslag/ønsker.
300% er meget, men det er selvfølgelig også kun på nogle maskiner.
Jeg er ærlig talt overbevist om at det ikke hjælper en døjt eller i bedste
fald marginalt.
Lidt ligesom downloadacceleratorer der kan øge hastigheden med 400%, det
hjælper desværre bare ikke det helt vilde hvis man downloader med 4 KB på en
56K linie.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 22-10-02 13:19

> [...]
> hjælper desværre bare ikke det helt vilde hvis man downloader med 4 KB på

Så fortæl lige hvad du oplever :)

Mvh Thomas

Fra : Leony

Dato : 22-10-02 14:49

> Så fortæl lige hvad du oplever :)

Testede lige samtidig med at jeg klarede opvasken
Jeg oplever ikke en dyt forandring.
Hverken i CPUmark eller 3Dmark eller Sisoft Sandra.
Hare skulle eller booste min computer 114% efter dens beregninger.
Nå, men sådan er det jo. Jeg er hverken skuffet eller overrasket. Har
nærmest en "tænkte det nok" følelse.
Hvis andre har testet er jeg interesseret i deres oplevelser.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 23-10-02 12:00

> [...]
> nærmest en "tænkte det nok" følelse.
> Hvis andre har testet er jeg interesseret i deres oplevelser.

Min blev boosted til 113.
Spørgsmålet er om man kan regne med dette tal?
13% er jo ikke sådan at kimse af.

Mvh Thomas

Fra : Leony

Dato : 23-10-02 15:08

> Min blev boosted til 113.
> Spørgsmålet er om man kan regne med dette tal?

Mit svar er nej.
Hvis du vil tro noget andet er du velkommen til det.

> 13% er jo ikke sådan at kimse af.

Det kan du jo have ret i.
Men kan du mærke det hvis du skal skrive en mail eller surfe lidt på nettet.
Jeg kan i hvert fald ikke.
Har ikke lige haft tid til at sammenligne mine resultater i Sandra, men jeg
tror ikke på der er den store forskel.