MS Windows
briani 27239
logon i xp
Fra : Martin Møller

Dato : 22-10-02 10:47

Når jeg får logon billedet i xp bliver den ved med at sige at der er 6
ulæste beskeder selvom der ikke er nogen. Hvorfor nulstiller xp ikke den
meddelelse?

Martin

Fra : Janner

Dato : 22-10-02 16:00

Du har 6 ulæste beskeder via den mailadresse der er konfigureret i
forbindelse med din messenger. Læs dem slet dem eller lav indstillingen om
så din messenger ikke kommer med besked ved ny mail.

/ Jan

Fra : Martin Møller

Dato : 22-10-02 18:30

"Janner" <jan@tjaaa.dk> skrev i en meddelelse
> Du har 6 ulæste beskeder via den mailadresse der er konfigureret i
> forbindelse med din messenger. Læs dem slet dem eller lav indstillingen om
> så din messenger ikke kommer med besked ved ny mail.

Så er det surt at man har slettet messenger.

Martin

Fra : Mose

Dato : 23-10-02 06:56

Det er da pivende ligegyldigt - beskederne ligger jo ikke i messenger, men
på den e-mail-adresse man angav. Med mindre at der er oprettet et hav af
forskellige e-mail adresser bør det være ret nemt at finde frem til ....

Ellers må du installere messenger igen - det er da et udemærket program ....

Mose

Fra : Martin Møller

Dato : 23-10-02 10:44

"Mose" <Igam@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forskellige e-mail adresser bør det være ret nemt at finde frem til ....
>
> Ellers må du installere messenger igen - det er da et udemærket program

Hvordan installerer jeg messenger igen? Har slettet mappen hvor programmet
lå.

Martin

Fra : Martin Møller

Dato : 23-10-02 12:22

> "Mose" <Igam@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan installerer jeg messenger igen? Har slettet mappen hvor programmet
> lå.

Ok, jeg fandt ud af det. Gik bare ind på microsofts hjemmeside og hentede
programmet.

Martin