Kortlæser erfaring
Fra : [4000]

Dato : 22-10-02 08:13

Jeg skal bruge en kortlæser til MultiMedie Card og SmartMedia , gerne en som
jeg kan installere fast i en PC, ala, 3,5 " floppy.

Nogle som kender læser fra eMAgic, 6i1 cardreader 3,5", som kunne være et
godt bud

Nogen erfaringer anyone ?

Venligst

Preben

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 22-10-02 12:23

"[4000]" <preben.lind@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg kan installere fast i en PC, ala, 3,5 " floppy.
>
> Nogle som kender læser fra eMAgic, 6i1 cardreader 3,5", som kunne være et

Jeg har en ekstern til USB porten, den er smart for den er nem at tage med
og tilslutte til andre maskiner og den læser/skriver 5 typer kort. Desuden
har den en lille stump ledning bagpå så man behøver ikke bekymre sig om man
nu har husket kablet til den.
Den koster ca 250,- og fylder som et kassettebånd (hvis nogen efterhånden
kan huske hvor stort sådan et er *GGG*)

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002

Fra : Dr. Ralph

Dato : 23-10-02 03:02

>Jeg skal bruge en kortlæser til MultiMedie Card og SmartMedia , gerne en som
>jeg kan installere fast i en PC, ala, 3,5 " floppy

Jeg bruger denne indbyggede kortlæser:
http://www.proconsult.dk/katalog/m_komp/s_komp-fl/ramtilb/div-multibox.html

Er meget tilfreds med den :)

Kind regards/Venlig hilsen