Katte, der tror at de er teen-age'ere igen
Fra : Helle Andersen

Dato : 22-10-02 00:49

Ka' man putte kuglerne tilbage i en kat ?
For så vil jeg gerne ha' gjort det på Kesto, så jeg kan få
en stille og rolig, strintende, hankatte-skrigende, sexfixeret
sambo tilbage *gg*

Kræet er simpelthen gået fuldstændig i barndom efter at
han blev kastreret, så nu får jeg pludselig flash-back
omkring hvordan det nu lige var det var, da han var teen-
ager.

Han ræser rundt og pisker en stemning op, indtil jeg
pludselig har en 4-5 katte susende om ørerne i vild leg -
helst midt om natten Selv 10-årige Tia får han til at
antage form af en jet-jager.....

Yderligere har han genoptaget sin vane med at lege
skulderkat, som han ellers ikke har praktiseret som
voksen. Og ikke noget med kun at hoppe op på min
skulder og se sød ud - næ, man bruger helst jævnligt
undertegnede som et trinbrædt, hvis det nu er den
korteste vej fra punkt A til punkt B. Åh jo, og så er det
selvfølgelig også et godt sted at sidde, når jeg laver noget
spændende, som f.eks. at være i bad eller et eller andet
med mad.

Kronen på værket var da jeg i nat vågnede ved at poden
var kravlet helt ind i mit dynebetræk og lå og gnavede mig
i hagen gennem betrækket. Han har haft lavet samme
stunt et par gange som killing, men dengang var han en hel
del nemmere at ryste ud af dynebetrækket igen - sådan
halvvejs i søvne. Det er *slet* ikke irriterende...... *ss*

Næ, man keder sig aldrig med aby'er i huset......men man
sover heller ikke ret meget

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 22-10-02 06:58

Helle Andersen wrote:
> Ka' man putte kuglerne tilbage i en kat ?
> For så vil jeg gerne ha' gjort det på Kesto, så jeg kan få
> en stille og rolig, strintende, hankatte-skrigende, sexfixeret
> sambo tilbage *gg*
[snip]
> Næ, man keder sig aldrig med aby'er i huset......men man
> sover heller ikke ret meget

daaaaamn jeg glæder mig til på torsdag *fniz*

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Birgitte

Dato : 22-10-02 08:32

Hej Helle
Det er nu ikke kun ABY'er der går helt i tenageralderen igen, Journey vores
NFO ter sig ligesådan *S*
Jeg er sikker på at Kesto blot gør dig opmærksom på, at livet er for kort
til søvn *S*
Missehilsner fra Birgitte " der siger man kan sove når man bliver gammel"
www.truetrust.dk

---
By DK. True Trust

Fra : Kim Vestergaard Horn~

Dato : 22-10-02 10:32

Hej Helle

Hvad pokker giver du katten at spise? Siden vores kat blev
"afnossificeret" har han tillagt sig den vane at sove 20 timer i døgnet
og da i hvert fald hele natten!!! Så lad mig høre din hemmelighed ....
eller måske bare lidt af den!

Kim

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 22-10-02 11:12

> [...]
> "afnossificeret" har han tillagt sig den vane at sove 20 timer i døgnet
> og da i hvert fald hele natten!!! Så lad mig høre din hemmelighed ....

Wau :) jeg tror hellere vi må få din opskrift. Hvor gammel er han? Min
ændrede overhovedet ikke adfærd den har bare hele tiden været en tonser -
specielt om natten.

Mvh
Vibeke

Fra : Helle Andersen

Dato : 22-10-02 21:46

"Kim Vestergaard Hornbech" <kvho97@hum.auc.dk> skrev i en meddelelse news:3DB51B2D.35A5D25C@hum.auc.dk...
> [...]
> "afnossificeret" har han tillagt sig den vane at sove 20 timer i døgnet
> og da i hvert fald hele natten!!! Så lad mig høre din hemmelighed ....

Nu tror jeg altså, at du skal passe på, hvad du ønsker
dig Men han er født sådan

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Kate

Dato : 22-10-02 22:23

Urgh og mig som går at pønser på at få gjort Mowgli til en "den". Jeg
skal måske ikke forvente at han bliver roligere af det? Nåmen han
holder så forhåbentligt op med at tage parringsgreb på min HANkanin,
for Joey bryder sig faktisk ikke ret meget om det.

Kate