Nyt om Astarte og lillesøster :-)
Fra : Marie-Louise

Dato : 21-10-02 21:31

Hej alle!

Jeg tænkte at jeg lige måtte give jer lidt nyt. Jeg har haft både Horus og
Astarte til Dahlgaards Dyreklinik i Birkerød (rart sted!) for at få taget
prøver for Chlamydia, herpes og calici. Foreløbig er chlamydiatesten kommet
negativt ud, og vi venter på svar på de andre. Når de (forhåbentlig) kommer
negativt ud, kan vi hente et lille sort vidunder hos Jane Thurah på
Frederiksberg!! Hvis de er kronisk syge bliver der ingen ny lillesøster.
Til gengæld vil de få al den behandling der overhovedet kan fås for penge!!
For dejligere katte findes ikke i mit univers..

Alle de her tests er for en sikkerheds skyld. Astartes langvarige snue (som
heldigvis er ovre nu) kan nemlig skyldes en kronisk tilstand af en af de
ovenstående. Vi krydser fingre og kløer! De er jo vaccinerede, men kan
åbenbart godt få calici (katteinfluenza) alligevel, og hvis de har det i sig
kronisk, kan jeg ikke forsvare at tage en avlskat i huset...

Marie-Louise
og de to tigerdyr

Fra : Niels Peter

Dato : 21-10-02 21:34

"Marie-Louise" <mlb@atp-ejendomme.dk> skrev i en meddelelse news:ap1o5d$hfm$1@sunsite.dk...
> [...]
> åbenbart godt få calici (katteinfluenza) alligevel, og hvis de har det i sig
> kronisk, kan jeg ikke forsvare at tage en avlskat i huset...

Krydser fingre ...
Hos Dahlgaard er I i hvert fald i gode og kompetente hænder

Niels Peter

Fra : Marie-Louise

Dato : 21-10-02 21:35

Det virker ihvertfald sådan. Og de var meget optimistiske og syntes de så
sunde og raske ud begge to. Det er mest for en sikkerheds skyld

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 21-10-02 21:44

In article <ap1o5d$hfm$1@sunsite.dk>, Marie-Louise
<mlb@atp-ejendomme.dk> wrote:

> Alle de her tests er for en sikkerheds skyld. Astartes langvarige snue (som
> heldigvis er ovre nu)

Åh, det var godt...