Knækket tastatur ala Microsoft Natural
Fra : Søren Lund Jensen

Dato : 21-10-02 21:33

Hej,

Jeg leder med lys og lygte efter et "knæk" tastatur i stil med Microsoft
Natural linie, som desværre er udgået og ikke kan forventes på lager igen i
den nærmeste fremtid.

Kan nogen anbefale et tastatur, som minder om det i udformning og som ikke
er trådløst? Jeg kender godt til Logitechs cordless desktop, men hele idéen
om batterier i mit tastatur finder jeg ikke ret spændende.

Hjælp! Jeg arbejder som programmør og er ved at blive sindssyg af at skulle
bruge fírmaets gamle tastaturer, fordi jeg ikke kan finde en erstatning,
som de ellers er mere end villige til at betale.

--
Med venlig hilsen,
Søren Lund Jensen

Fra : Peter Anskjær

Dato : 21-10-02 22:33

On 21 Oct 2002 20:32:41 GMT, "Søren Lund Jensen" <mufoxe@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>bruge fírmaets gamle tastaturer, fordi jeg ikke kan finde en erstatning,
>som de ellers er mere end villige til at betale.

Hvad med dette her?
http://www.xdata.dk/visVare.jsp?vareID=48257
Er det ikke sådan et du mener?
Her er et link med billede:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1544627903

Mvh
Peter

Fra : Andreas Jeppesen

Dato : 22-10-02 10:36

> Hvad med dette her?
> http://www.xdata.dk/visVare.jsp?vareID=48257

JEg ville ikke handle med dem... :

Garanti / Service: Virker ikke ved modtagelse: null
Garanti: null
Service og reparation: null

:)

Forøvrigt mener jeg også at havde set MS natural keyboard i op til flere
butikker her i Odense.. Har det også selv, og det er vejen frem :D

--
Andreas Jeppesen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-10-02 22:36

"Søren Lund Jensen" <mufoxe@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Natural linie, som desværre er udgået og ikke kan forventes på lager igen

Hmm, ser da ikke ud til at være udgået?

http://www.microsoft.com/catalog/display.asp?subid=22&site=11373

http://www.microsoft.com/catalog/navigation.asp?subid=22&nv=9

Fra : Tinky Winky

Dato : 21-10-02 22:45

> [...]
idéen
> om batterier i mit tastatur finder jeg ikke ret spændende.

Jeg har det tastatur. Bruger genopladelige batterier. Antal skift pr. år kan
tælles på en hånd.

Fra : Hans

Dato : 21-10-02 23:23

"Tinky Winky" <lksjdflkjzsdhflkajshrlkjaeshr@ksjdhskjdhfkshdfkshdf.com>
wrote in message news:ap1shg$53e$1@sunsite.dk
> idéen
>
> Jeg har det tastatur. Bruger genopladelige batterier. Antal skift pr.
> år kan tælles på en hånd.

Tælles på en hånd?

Jeg har 2 trådløse Logitech - Det ene er 2 år gammelt og det andet omkring 1
år. Jeg har endnu ikke skiftet batterier på nogen af dem.

--
mvh, Hans

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 22-10-02 12:21

"Søren Lund Jensen" <mufoxe@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruge fírmaets gamle tastaturer, fordi jeg ikke kan finde en erstatning,
> som de ellers er mere end villige til at betale.

Logitech laver også en ikke trådløs udgave af deres ergonomiske keyboard.
Det ved jeg for jeg har et stående. Jeg bruger det dog ikke, kan ikke vænne
mig til det, men så er det jo godt jeg fik det gratis

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002

Fra : Søren Friis

Dato : 22-10-02 17:40

> [...]
vænne
> mig til det, men så er det jo godt jeg fik det gratis

Min personlige erfarring siger mig at logitech tastaturer er lækrere at
arbejde med!
Jeg har et "internet navigator keyboard", og det er det bedste jeg endnu har
haft (næst efter det tastatur der sidder i min IBM Thinkpad bærbar!).

Bare min mening

/SF