Min computer slukker ??
Fra : Dennis & Pia

Dato : 21-10-02 21:17

Hej NG

Først undskyld, jeg er garanteret i den forkerte gruppe (som jeg ved irrtere
mange)

Jeg har et problem, min computer slukker efter et stykke tid, fuldstændig
som nogen lige slukker og tænder for strømmen......... Er det spøgelser,
eller kan der være andre grunde til det ??

På forhånd tak.

MVH. Dennis

Fra : ghosT

Dato : 21-10-02 21:22

> [...]
> som nogen lige slukker og tænder for strømmen......... Er det spøgelser,
> eller kan der være andre grunde til det ??

1. Tjek din strømforsygning (er den stor nok).
2. Tjek din CPU temp (Bliver den for varm).

Dette er de mest normale grunde til genstart...

/Lars

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-10-02 22:15

"Dennis & Pia" <kinden@get2net.dk> wrote in message

> Jeg har et problem, min computer slukker efter et stykke tid, fuldstændig
> som nogen lige slukker og tænder for strømmen......... Er det spøgelser,
> eller kan der være andre grunde til det ??

Tjek om stikket fra din strømforsygning, sidder ordenligt i bundkortet!

Har næsten være ude for det samme, ved en kammerats computer... Stikket var
rykket sig løs.. aflast evt kablet med en strips, så det ikke sker igen