Hjælp : Printserver Password
Fra : Tommy Ketscher

Dato : 21-10-02 20:47

Jeg har fået en printserver (D-link 101+) fra et firma der er gået konkurs,
men jeg ikke hvad for IP-nummer den har. Og når jeg kigger på den inde fra
det program der er med til at sætte den op er der password på. Er der nogen
der har en ide til hvordan jeg kan (lukke den op) elle resetten den.
På forhånd tak

Tommy ketscher
tommy@edbfreak.dk
www.edbfreak.dk
---Denne mail er scannet med Norton Antivirus 2002 DK---

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 22-10-02 14:10

"Tommy Ketscher" <tommy@edbfreak.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det program der er med til at sætte den op er der password på. Er der nogen
> der har en ide til hvordan jeg kan (lukke den op) elle resetten den.

Har du prøvet at finde manualen på www.dlink.com ? Der plejer altid at være en
eller anden information - ellers har jeg hørt at dlink har en ganske god
telefonsupport på tlf. 70 26 90 40 eller support(hos)dlink.dk

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)

Fra : Knud Aagaard

Dato : 22-10-02 18:50

Hej
On Mon, 21 Oct 2002 21:47:16 +0200, "Tommy Ketscher" <tommy@edbfreak.dk>
wrote:

> [...]
>det program der er med til at sætte den op er der password på. Er der nogen
>der har en ide til hvordan jeg kan (lukke den op) elle resetten den.
Prøv hos http://www.microlan.dk

De ved ret meget om D-Link.

--
Hilsen fra Knud Aagaard
http://knudaagaard.dk/

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 23-10-02 08:05

"Tommy Ketscher" <tommy@edbfreak.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> password på. Er der nogen der har en ide til hvordan jeg kan (lukke
> den op) elle resetten den. På forhånd tak

Prøv evt. at ringe til den dansk D-link support. Måske ikke lige de teknisk
skarpeste personer, men venlige og plejer at kunne hjælpe.

--
Bjarke Andersen

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 25-10-02 13:42

tag en pc og en hub og et sniffer prog.
install sniffer på Pc og sæt PC og hub og AP sammen.
boot pc og tændt hub og start sniffer
snif nu og tænd dit AP
her skulle du gerne se hvad IP den har, samt hvad den ellers bruger.

Sæt så din PC på samme subnet som AP og du burde nu kunne komme i
forbindelse med AP.

HTH
Martin Bilgrav