Hjælp med printserver
Fra : Tommy Ketscher

Dato : 21-10-02 20:48

Jeg har fået en printserver (D-link 101+) fra et firma der er gået konkurs,
men jeg ikke hvad for IP-nummer den har. Og når jeg kigger på den inde fra
det program der er med til at sætte den op er der password på. Er der nogen
der har en ide til hvordan jeg kan (lukke den op) elle resetten den.
På forhånd tak

Tommy ketscher
tommy@edbfreak.dk
www.edbfreak.dk
---Denne mail er scannet med Norton Antivirus 2002 DK---

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 22-10-02 08:20

"Tommy Ketscher" <tommy@edbfreak.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> password på. Er der nogen der har en ide til hvordan jeg kan (lukke
> den op) elle resetten den. På forhånd tak

Lav et netværk med IPX protokollen og anvend PSAdmin fra en Win9x maskine.
PSAdmin finder så printserveren og du kan konfigurere den.

--
Bjarke Andersen