Mangler XP driver til mit PCMCIA netkort
Fra : Martin Jakob Larsen

Dato : 21-10-02 19:14

Hej jeg har et PCMCIA netkort hvor jeg ikke kan huske navnet på
fabrikanten...

Det ser ud som følgende:

http://mjl.rigtigmand.dk/PC-card_forside.jpg
http://mjl.rigtigmand.dk/PC-card_bagside.jpg

Jeg håber nogen kan hjælpe mig med at identificere det, da jeg mangler nogle
drivere til Win XP.

Mvh.
Martin Larsen
e-mail: mjl@mjl.dk

PS: Jeg savner meget en skærm til min bærbare Compaq Pressario 1200
notebook, da den er revnet.
Kontakt mig hvis du skulle have sådan en...

Fra : Sune Storgaard

Dato : 21-10-02 19:29

I news:3db443dc$0$1027$d40e179e@nntp04.dk.telia.net
skrev Martin Jakob Larsen dette:

> [...]
> http://mjl.rigtigmand.dk/PC-card_bagside.jpg
>
> Jeg håber nogen kan hjælpe mig med at identificere det, da jeg

Det er et Edimax 4000A
http://www.edimax.com/Product/NIC/EP4000/EP4000E.htm

Se her http://www.edimax.com.tw/Winxp/Winxp.HTM
Der står at driveren i XP burde virke, men det lader ikke til at være
tilfældet ?

Ellers kan du prøve med denne
http://www.edimax.com.tw/Drivers/ep4000a.exe

--