Vega 506 bærbar
Fra : Mikkel Nygaard Hanse~

Dato : 21-10-02 19:12

Hej. Jeg ville høre om der er nogen der har erfaring med Vega bærbare?

Jeg overvejer selv at købe en Vega+ 506. Står og skal vælge mellem den som
ALDI har på tilbud på Onsdag og den Vega+ 506.

Så beslutningen skal gå lidt stærkt.

Vega -> http://www.sddata.dk/vega+506.asp

Medion fra Aldi -> http://aldi.dk/OFFER_DK/home.htm

Hvad skal jeg vælge?

På forhånd tak.

Mikkel.

Fra : Rune Christiansen

Dato : 21-10-02 20:58

Havde helt klart valgt den fra aldi.

De er begge discount notebooks, men den fra aldi er langt foran i features

Fra : Mikkel Nygaard Hanse~

Dato : 21-10-02 21:31

Hvad så med det fact, at den fra ALDI ikke er Mobile, men det er Vega'en?

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 21-10-02 22:04

"Mikkel Nygaard Hansen" <the_dark@tiscali.dk> skrev
> Hvad så med det fact, at den fra ALDI ikke er Mobile, men det er Vega'en?

Hvor står der, at VEGA'en har mobile processor?

mvh
Peter

Fra : Mikkel Nygaard Hanse~

Dato : 21-10-02 22:06

Det står der under Fabriks specs.. Aller øverste rubrik. Intel Mobile P4..

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 21-10-02 22:48

"Mikkel Nygaard Hansen" <the_dark@tiscali.dk> skrev

> Det står der under Fabriks specs.. Aller øverste rubrik. Intel Mobile P4..

Prøv at læse hele linjen:
"Intel Desktop / Mobile CPU, 400Mhz FSB (100Mhz QDR)"

Denne side, hvorpå dette står fortæller om maskinens grundkonfiguration, før
der kommer indmad (ram, cpu, harddisk osv.) i.

Oplysningerne på http://www.sddata.dk/vega+506.asp er modelspecifikke, og
altså dem man skal rette sig efter.

mvh
Peter