Ang. News-server (news.inet.tele.dk)
Fra : Brian Thomsen

Dato : 21-10-02 19:02

Hej alle

Jeg synes jeg gentagne gange har erfaret problemer med ovenstående server!
Nogle gange er der problemer med at hente nyhedsgrupper hjem, andre gange
kan man ikke sende til en nyhedsgruppe..... Hvis man er rigtig uheldig kan
man ingen af delene. Er der andre der har erfaret samme problemer??

--
Mvh.
Brian Thomsen

PS: Jeg bruger forresten webspeed...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-10-02 19:39

Mon, 21 Oct 2002 20:02:03 +0200, skrev "Brian Thomsen"
<brian-thNOSPAM@tiscali.dk>:

>Jeg synes jeg gentagne gange har erfaret problemer med ovenstående server!

Kig i news:tele.internet.news-service, der er masser af indlæg om
det samtidig med lidt orientering om udskiftningen af
newsserverens setup.

Fra : Brian Thomsen

Dato : 22-10-02 21:37

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev:
<SNIP>

> Kig i news:tele.internet.news-service, der er masser af indlæg om
> det samtidig med lidt orientering om udskiftningen af
> newsserverens setup.

Oki... Mange tak

Mvh.
Brian Thomsen

Fra : Nielsen

Dato : 22-10-02 16:57

Hej

Nej lige det modsatte, jeg kommer fra orange hvor deres nyheds server konstant
var på lavt blus, så jeg glædes over noget der virker.

Mvh Ole

Fra : Jens Petersen

Dato : 22-10-02 19:53

On Tue, 22 Oct 2002 17:56:53 +0200, "Nielsen" <oknielsen@orangenet.dk>
wrote:

>Nej lige det modsatte, jeg kommer fra orange hvor deres nyheds server konstant
>var på lavt blus, så jeg glædes over noget der virker.

Man skal nok have været Orange-kunde et stykke tid, for at holde af
news.inet.tele.dk

--
Jens

On what conclusion do you base your facts?

Fra : Nielsen

Dato : 23-10-02 06:23

"Jens Petersen" skrev
> Man skal nok have været Orange-kunde et stykke tid, for at holde af
> news.inet.tele.dk

Det kan såment godt være, jeg har bare ikke oplevet nogen form for problemer
ved news.Telia.dk jeg følger 24 grupper og det kører bare.

Mvh Ole

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-10-02 11:07

Wed, 23 Oct 2002 07:22:31 +0200, skrev "Nielsen"
<oknielsen@orangenet.dk>:

>Det kan såment godt være, jeg har bare ikke oplevet nogen form for problemer
>ved news.Telia.dk jeg følger 24 grupper og det kører bare.

Du snakker om en newsserver, spørgsmålet går på en anden.

news.(inet.)tele.dk og news.telia.dk er ikke lige det samme.