Grafikkort hvilket er det ??
Fra : Kristian

Dato : 21-10-02 18:59

Jeg har geninstalleret windows på en computer for nogle bekendte, men jeg
kan ikke finde en driver der virker til deres grafikkort.

Før kunne den fint køre 1024*768 i 16bit

Nu kan den kun køre 640*480 i 16 farver med standart driver.

Alt jeg ved om kortet er at det er et

ATI agp 2x 3d accelerator kort.

Har kigget lidt på ATI hjemmeside men der er mange drivere ved ikke hvilken
der skal bruges.

Fra : JSM

Dato : 21-10-02 19:06

"Kristian" <falk-petersen@REMOVETHISadslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Alt jeg ved om kortet er at det er et
>
> ATI agp 2x 3d accelerator kort.
>
> Har kigget lidt på ATI hjemmeside men der er mange drivere ved ikke

www.ati.com er der er et punkt som hedder "find a driver" . Under det er
det igen et punkt som hedder "how can I get the name". Der står hvordan du
identificerer dit ATI-kort.

mvh
Jesper

Fra : Niels Bjørk Pedersen

Dato : 21-10-02 19:31

Hvis du åbner kabinettet kan du se hvad der står på grafikkortet... så ved
du hvad det hedder !!.
-Niels-

JSM <jsevel@ofir.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:ap1fmb$ckt$1@sunsite.dk...

Fra : Noller

Dato : 22-10-02 16:32

Skærmkortet er det allerførste tekst der står på skærmen under opstart,
kan du ikke nå at læse det må du genstarte et par gange.

Fra : Leony

Dato : 24-10-02 08:14

"Noller" <Noller2@chicks.dk> skrev i en meddelelse

> Skærmkortet er det allerførste tekst der står på skærmen under opstart,
> kan du ikke nå at læse det må du genstarte et par gange.

Eller være hurtig til at trykke på pause/break knappen.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/