billig USB-printer
Fra : Christoffer Jesperse~

Dato : 21-10-02 18:03

Jeg står og skal bruge en lille, lavbudget USB-printer. Jeg har kigget efter
printere som Lexmark Z33 eller Epson C40 som ligger i prislejet 4-500kr.

Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med nogle af dem eller andre
forslag ?? Hvad skal man gå efter ?

/Chris

Fra : Søren Blom

Dato : 21-10-02 21:55

"Christoffer Jespersen" <chris@goodvibes.dk> skrev
> Er der nogen der har gode/dårlige erfaringer med nogle af dem eller andre
> forslag ?? Hvad skal man gå efter ?

Du skal passe på med at gå efter de helt billige printer helt generelt da
det er dem hvor farve patronerne er dyrest til. En fald gruppe man ikke lige
er opmærksom på når man køber en billig printer.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Christoffer Jesperse~

Dato : 21-10-02 22:15

Det er jeg skam opmærksom på ... ideen er jo netop at jeg ikke skal bruge
den så meget - kun til småting en gang imellem hvor det tilgengæld er
afgørende at jeg har en printer. Jeg er dog altid interesseret i mest muligt
for pengene.

/Chris

Fra : Søren Friis

Dato : 21-10-02 23:31

El giganten havde på et tidspunkt en HP Deskjet 845 til ca 500 kr.... god
printer!
Ganske vist lidt dyre blækpatroner.
/SF

Fra : Leony

Dato : 22-10-02 08:48

"Christoffer Jespersen" <chris@goodvibes.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg står og skal bruge en lille, lavbudget USB-printer. Jeg har kigget
efter
> printere som Lexmark Z33 eller Epson C40 som ligger i prislejet 4-500kr.

Epson C60 blev testet som et godt køb i PCplanet nr 16 2002.
Med i testen var også Lexmark Z35.
Disse printere er dog lige en tand dyrere end dem du går efter.
Lexmarkprintere skulle ifølge testen være suverænt dyrest i brug.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Noller