Undersøgelse
Fra : Helle Nielsen

Dato : 21-10-02 15:07

Hejsa.

Indtil videre er vi to her i gruppen som har "været udsat for" køb af kat
hos en ejer på Assensvej i Bellinge. Et ganske forfærdentligt sted. Af ren
nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig om der er flere i denne gruppe som
kender til dette sted og har købt dyr der?

Hilsen Helle

Fra : Pernille Scharff

Dato : 21-10-02 15:27

Hej alle,

lad mig lige omgående slå fast at jeg med den viden jeg har bl.a. fra
gruppen her aldrig kunne finde på at købe kat der igen eller at anbefale
den "katteavler" til nogen...

/Pernille

Fra : Gitte Sacala Eriksen

Dato : 21-10-02 16:21

ØH

Jeg kan ikke finde det indlæg der er svaret på af dig, og ville jo gerne
vide hvad avler det var.

VH
Gitte

Fra : Camilla Scharff

Dato : 21-10-02 17:24

"Gitte Sacala Eriksen" <DKSACALA@mail.dk> skrev...
> Jeg kan ikke finde det indlæg der er svaret på af dig, og ville jo gerne
> vide hvad avler det var.

Se tråden "Hvad skal en hellig birma veje" fra den 20.10. - samme svar til
Steen i øvrigt

Mvh. Camilla

Fra : goofy

Dato : 21-10-02 15:53

Hej Helle

> [...]
som
> kender til dette sted og har købt dyr der?
Der er vist noget jeg har misset, kan jeg få lidt oplysninger

Steen Vinbæk

Fra : signe sørensen

Dato : 21-10-02 16:13

On Mon, 21 Oct 2002 16:06:46 +0200, "Helle Nielsen" <helle@jirty.dk>
wrote:

>Hejsa.
>
>Indtil videre er vi to her i gruppen som har "været udsat for" køb af kat
>hos en ejer på Assensvej i Bellinge.
>Hilsen Helle

Været udsat for, i har vel selv valgt at købe missen der....
og som    Pernille siger, så har hun lært af det og vil derfor ikke købe
katte sådan et sted en anden gang...

/Signe

Fra : Helle Nielsen

Dato : 21-10-02 21:30

> Været udsat for, i har vel selv valgt at købe missen der....
> og som    Pernille siger, så har hun lært af det og vil derfor ikke købe
> katte sådan et sted en anden gang...

Læg lige mærke til at "været udsat for" står i gåseøjne - dermed ikke
ment så bogstaveligt. Ja jeg har i hvert fald også lært noget af det
sted - vil ALDRIG handle der igen og vil på ingen måde anbefale det til
nogen! Også selvom Emil er en rigtig god misser men med mange ar på
sjælen.

/Helle