Javascript der ændrer i en form
Fra : BB

Dato : 19-11-00 22:21

Hejsa, jeg søger et javascript der kan dette:

Jeg har fem forskellige combo-boxes.
Når man udvælger en bestemt ting i den først combo-box, skal det bestemme
hvilke ting man kan vælge i den næste...

Ex. Man vælger en slags tapet i den ene og det fås kun i tre forskellige
farver, så
de farver skal være de eneste man kan vælge imellem i den anden box.

Hilsen Brian

Fra : Jakob Andersen

Dato : 23-11-00 23:42

"BB" <B14@get2net.dk> wrote
> Jeg har fem forskellige combo-boxes.
> Når man udvælger en bestemt ting i den først combo-box, skal det bestemme
> hvilke ting man kan vælge i den næste...

Prøv at kigge lidt på Knud Gerts hjemmeside på
<http://smedeparken.mobilixnet.dk/webhjaelp/dropdown/dropdown2.htm>
--
Jakob Andersen
FAQ for webdesign gruppen på