MS Windows
briani 27239
Deaktivering af WinXP?
Fra : S. Thomsen

Dato : 21-10-02 14:46

Jeg ønsker at "deaktivere" min WinXP opgradering, da jeg sælger den til min
kammerat og køber en WinXP Pro istedet. Hvorledes får jeg min WinXP
deaktiveret hos Microsoft?

Fra : Morten C

Dato : 21-10-02 21:57

"S. Thomsen" <chemnitz@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Jeg ønsker at "deaktivere" min WinXP opgradering, da jeg sælger den til
min
> kammerat og køber en WinXP Pro istedet. Hvorledes får jeg min WinXP
> deaktiveret hos Microsoft?

Er det selve licensen du tænker på?
Så kan den svjv ikke deaktiveres...
-Men hvorfor også det, og samtidig bruge penge på noget du ikke har brug
for? (Medmindre det er en Home version du har i Upgrade)
Hvis det er en Pro Upgrade, behøver du jo ikke installere ex Win98 først,
for at kunne installere XP'eren... Bare ind med skiven, og når den så
spørger efter en original anden windows cd, så skal den bare se, om det er
sådan en du nu også har, for at du ikke skal spare penge

//MortenC