stofa opkaldsprogram
Fra : Claus

Dato : 21-10-02 12:51

Hejsa,

Jeg skal bruge et opkaldsprogram til at komme på stofanet - det skal være et
program, da det skal bruges i forbindelse med en Cisco VPN opkobling - Cisco
klienten starter *før* windows logon, kalder forbindelsen op (via .exe fil
eller Windows forbindelse), og man logger sig derefter på domænet på
arbejdspladsen - virker kanont på adsl.

Jeg har forsøgt med det gamle stofaconnect, men det virker ikke. login via
hjemmesiden er intet problem, men duer som sagt ikke til VPN.

Jeg har hørt der findes alternative opkaldsprogrammer til stofanet - nogen
der ved hvad de hedder og hvor de findes? Og evt. ved, om problemet bare
vil være det samme som med stofaconnect???

Claus

Fra : Peter Loumann

Dato : 21-10-02 20:38

http://www.nitelogger.subnet.dk/
http://www.brandts.adsl.dk/p105.htm

>Og evt. ved, om problemet bare
>vil være det samme som med stofaconnect???

Det ved jeg ikke, jeg har ikke selv prøvet. Muligvis kommer det også
an på, om du har fast eller dynamisk ip-adresse. Men det er af og til
oppe i

så du får nok bedre svar dér.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Claus

Dato : 22-10-02 08:30

takker, men den har jeg desværre ikke adgang til (TDC)

Claus

Fra : Peter Loumann

Dato : 22-10-02 09:47

>takker, men den har jeg desværre ikke adgang til (TDC)

Tjah - så undrer jeg mig godtnok over, hvad du skal med et "stofa
opkaldsprogram".

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Claus

Dato : 23-10-02 07:29

jeg er it-ansvarlig på arbejdspladsen, vi har nogle medarbejdere der skal på
vpn gennem stofanet.

claus

Fra : Lasse Jarlskov

Dato : 23-10-02 21:13

On Mon, 21 Oct 2002 13:50:37 +0200, "Claus"
<claus@removekjerkegaard.dk> wrote:

>Jeg har hørt der findes alternative opkaldsprogrammer til stofanet - nogen
>der ved hvad de hedder og hvor de findes?

http://www.netfart.dk/download.php?op=viewdownload&cid=6

/Jarlskov

Fra : Claus

Dato : 01-11-02 14:07