Lokaliteter i Odense
Fra : Jytte Thrane

Dato : 21-10-02 12:36

Hej

Jeg er i min slægtsforskning stødt på nogle lokaliteter i Odense som jeg
håber nogen kan hjælpe mig med at sætte på sin helt rigtige plads.

1. Bispens Plan (KB Sankt Knuds sogn 1845). Er det en del af Klaregaden
eller er det en del af Horsetorv eller er det en gade for sig selv ??

2. Fr. Forstad (KB Vor Frue sogn 1867). Er der noget der hedder sådan ??

3. Mosen bag kalkværket (KB Sankt Hans sogn 1877). Hvor kan det muligvis
være ??

4. Den tid uden Nórre Port, nu paa gaden. (KB Sankt Hans sogn 1819). Barnet
er født i 1815.

5. Ved Cor_ _ _ _ _ _ (KB Sankt Knuds sogn 1858). Umiddelbart vil jeg læse
det som Corvraaen, men de sidste 6 bogstaver er jeg ikke sikker på. Findes
der et sted, som kan matche lidt ??

venlig hilsen Jytte Thrane