MS Windows
briani 27239
TV-out
Fra : johnny

Dato : 21-10-02 11:56

Hvordan får jeg tv-out til at virke på min bærbare Dell Inspiron 8100
(g-force2 16mb)?
Har prøvet tv-tool og twin-view
Er der noget der skal aktiveres i BIOS eller hvad?
Jeg er godt nok lost efterhånden

Johnny

Fra : Morten C

Dato : 21-10-02 22:03

"johnny" <grevinge@c.dk> wrote in message
> [...]
> (g-force2 16mb)?
> Har prøvet tv-tool og twin-view
> Er der noget der skal aktiveres i BIOS eller hvad?

Bruger du så også et rigtig kabel?
Dvs. Composite-kabel...
TV-out på grafikkort og bærbare maskiner er temmelig følsomme over for sådan
noget.
Desuden skal kablet være isat begge enheder, når maskinen startes, for at
kunne detecte den pågældende hardware.

//MortenC

Fra : johnny

Dato : 22-10-02 12:43

Det er det samme kabel som jeg bruger på min stationære og det virker.
Desuden finder min bærbare Tv'et i Twinview, men der er ikke andet en sort
skærm

Johnny

Fra : Morten C

Dato : 22-10-02 21:37

> Det er det samme kabel som jeg bruger på min stationære og det virker.
> Desuden finder min bærbare Tv'et i Twinview, men der er ikke andet en sort
> skærm

Okej... Har du prøvet at sætte din opløsning ned på skærmen?
svjv må den ikke være mere end 800*600 :(

Men jeg kan da lige høre gutterne på Dell-supporten, når jeg kommer på job i
morgen anyway; de sidder jo lige ved siden af :)

//MortenC

Fra : Morten Andersen

Dato : 24-10-02 17:27

"Morten C" <helsingborg@__my4ever.dk> wrote in message

> "johnny" <grevinge@c.dk> wrote in message

Min bærbare (en compac Plll-800MhZ) viser ikke noget på TV'et før jeg
klapper låget på den bærbar i. Jeg kan ikke få et billede frem på 2 skærme
samtidigt...

Morten