Combi printer ting..
Fra : Rar Morfar

Dato : 21-10-02 12:00

Hej

Jeg overvejer at anskaffe mig en sådan en scanner/printer/kopi maskine der
hnger sammen i et stykke!

Nogen der ved hvilken der er værd at betale for?

Hilsen Rune

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 21-10-02 15:05

> Nogen der ved hvilken der er værd at betale for?

Jeg har lige været overvejelserne igennem. Min konklusion af at læse her
(prøv evt groups.google.com) var at canon generelt er billigst i udkrift
men mange også er godt tilfreds med HP.

Mht til HP stod jeg så og skulle vælge imellem photoret IV eller
arkføder. Jeg valgte det første. Photoret IV skulle så også give bedre
fotoudskrifter end canons MBC 600 (deres bedste fototeknik er stadig kun
i alm. printere) Så jeg købte en HP PSC 2210 da jeg nogengange har brug
for en fax.

So far er jeg tilfreds.

/A

Fra : Herbert

Dato : 21-10-02 15:16

> Jeg overvejer at anskaffe mig en sådan en scanner/printer/kopi maskine der
> hnger sammen i et stykke!
>
> Nogen der ved hvilken der er værd at betale for?

Jeg har en Lexmark X83 som jeg er rigtig glad for.

Mvh
Erik