Msi-KT3 ultra2 problemer m. netkort
Fra : bannister

Dato : 21-10-02 10:56

Hej alle....
Jeg har nogle problemer med mit netkort (Unex 10/100 pci) på ovenstående mb.

Det viser sig ved at min netforbindelse hænger meget (adsl) - og jeg mener
at have læst et sted at Via's KT333 chipset kører meget dårligt med lan -
ka' det virkelig passe ?? og i såfald kan man gøre ved det ?

Jeg har prøvet at køre både i raid og alm. ata-133 og det hjælper ikke en
s... !. Mit "gamle" mb. - ECS-K7s5a m. lan indbygget kørte MEGET bedre, dvs.
ingen udfald ingen "nøleri", heller ikke hvis jeg kørte m. Unex-kortet, så
Via's chipset ( 735 ), må jo være bedre til at styre lan, og jeg fortryder
faktisk at have købt det "L.... kort" !
Men ellers nogle forslag til hvad der kan være galt ?

Mine specs.
2000+
2 stk. ibm-120gxp
256 mb ddr2100 ram