Betalingsgateway MED Solo e-betaling og Da~
Fra : Niels Sørensen

Dato : 21-10-02 09:04

Vi er på udkig efter en betalingsgateway, hvor Nordeas Solo e-betaling og
Danske Banks e-betaling er interegreret, så vi slipper for alt besværet med
både at implementere en betalingsgateway til kort samt netbankernes betaling
seperat.

Vi har kun kunne finde ganske få betalinsgateway hvor dette er tilfældet -
nemlig TDCs og DIBS', som er rasende dyre - og jeg håber derfor, at I kan
give mig nogle "råd" eller links til andre gateways der tilbyder dette -
især hvis de er lidt billigere! :)

Tak for din hjælp på forhånd!
VH Sørensen