Mål på Proliant server
Fra : Darkh

Dato : 21-10-02 08:30

Hej

Der er vel ikke nogen som har de fysiske mål på Proliant 5500 og 2500
server?

pft.
Jesper

Fra : Martin Østerberg

Dato : 21-10-02 09:17

On Mon, 21 Oct 2002 09:30:29 +0200 skrev "Darkh"
<gambler@FJERNDETTEsportsstatistik.dk> .

>Hej
>
>Der er vel ikke nogen som har de fysiske mål på Proliant 5500 og 2500
>server?

Servere kan være bygget om undervejs...derfor ingen garanti, men here goes...

http://www.compaq.com/products/servers/ProLiant2500/storage.html
og
http://www.compaq.com/products/quickspecs/10279_div/10279_div.html#TechSpecs

Nu er jeg selv i den alder hvor jeg ikke gider slåse mere, men vil bare lige
fortælle dig at det tog højest 5 klik fra www.google.com at finde dine
svar...måske du også selv kunne have gjort en indsats...

VH Martin

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-10-02 17:04

"Darkh" <gambler@FJERNDETTEsportsstatistik.dk> wrote in message
> Der er vel ikke nogen som har de fysiske mål på Proliant 5500 og 2500
> server?

Der er vel ikke nogen som har set gruppen dk.edb.hardware.server ?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen