DV-I out ??
Fra : Stokholm

Dato : 21-10-02 07:02

Hej alle

Nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får min IBM LCD skærm til at køre via
DV-I outputtet på mit MSI G4 Ti 4200 grafikkort. Skal det være en speciel
skærm for at kunne bruge denne udgang eller ?

Fra : o&u

Dato : 21-10-02 07:44

On Mon, 21 Oct 2002 08:02:27 +0200, "Stokholm" <stokholm@tdcadsl.dk>
wrote:

> [...]
>DV-I outputtet på mit MSI G4 Ti 4200 grafikkort. Skal det være en speciel
>skærm for at kunne bruge denne udgang eller ?

Ja, skærmen skal have en dvi-indgang foruden den analoge. Dertil skal
man bruge et dvi-kabel til 2-300 kr.
Jeg bruger det med en eizo flexscan 15". Farverne bliver helt
ensartede over store flader med dvi. Det er den forskel, jeg har lagt
mærke til. Så forskellen er marginal.

Med de 2 skærmudtag på grafikkortet har du sådan set dual-display,
afhængigt af hvad driveren kan.

mvh

John

Fra : Stokholm