Hest søges tillåns
Fra : Karin & Frank

Dato : 26-02-01 19:48

Hesten som jeg søger må gerne være ca, 155-170 i stg. rimelig til dressur og
være vant til terræn ridning. Jeg vil gerne have mulighed for at få
undervisning af en private rideunderviser på din hest.en gang ugentlig.
Imens jeg låner din hest, sørger jeg for smed, foder og vitaminer. Det som
jeg kan tilbyde er at hesten opstaldes her hos mig, i gode omgivelser, med
masser af græs og god pleje, sammen med 2 andre heste som er opstaldet her
om sommeren. vi har 5 tønderland samt en lille stald. Du er selvfølgelig
også selv velkommen til at ride her hvis...du savner hesten. Ring hvis din
hest savner et sommerophold hos mig så vil jeg passe og pleje den efter
kunstens regler. Forresten er Jeg er en pige. på 28 år. og hAR HAFT MED
HESTE AT GØRE I 17 år.
Henvendelse til: Karin Thøgersen