MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Hjælp til boot.ini
Fra : Snedker

Dato : 20-10-02 22:49

Okay...har rodet lidt for meget:

[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(3)\WINDOWS="Microsoft Windows XP
Professional" /fastdetect

Derudover har jeg en partition med Win ME, som nu er væk. (ja, jeg
skulle have taget en backup af boot.ini inden jeg rodede med den) :)

Nogen der kan hjælpe med en manglende linie?
ME er installeret først, XP dernæst. Der er kun 1 disk i.

mvh
/Snedker
---
Klip det citerede væk, du ikke besvarer
Besvar venligst under det citerede

Fra : ha

Dato : 21-10-02 10:27

Snedker skrev:
> Okay...har rodet lidt for meget:

Ja, sådan kan det gå.

> Derudover har jeg en partition med Win ME, som nu er væk. (ja, jeg
> skulle have taget en backup af boot.ini inden jeg rodede med den) :)

he he, det er sådan man lærer at huske det

> Nogen der kan hjælpe med en manglende linie?
> ME er installeret først, XP dernæst. Der er kun 1 disk i.

min ser sådan ud:

[boot loader]
timeout=5
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINDOWS="Microsoft Windows XP
Professional" /fastdetect
C:\="Microsoft Windows"

mvh
ha